05 March 2012

destinasi ku??? :(



ketika menulis post nie..aty aku gelisah..siapa aku disisi Allah??aku hanyalah sebutir pasir yg kerdil lg lemah...aku lemah tanpa kekuatan dari Allah...masa...masa telah berlalu meninggal malam..meninggal kan masa tidur ku...mata nie masih xboleh nk lelap walaupun jam sudah menunjukkn kul 3 pagi...perasaan sunyi,sepi,sayu,pilu singgah dihati dikala sendirian mcm nie...memikirkan akn diri..memikirkan akn kelemahan diri..memikirkan kan diri yg sering alpa dan lupa..air mata laju mengalir tnpa dpt ditahan2 lg..memikirkan dunia yg ligat berputar..memikirkan nasib yg bakal dihadapi di akhirat kelak...malu pada diri,malu pada Allah...sesungguhnya diri ini sungguh tidak sempurna..terasa diri ini terlalu hina untuk mngadap Allah...
Ya Allah..sungguh sayu terasa hati nie...memikirkan akn ibuku,akn bapaku akn adik beradik ku..dimana destinasi kami selepas nie..kami lemah tnpa kasih sygMu..aku xmgharapkan keindahan dunia..Engkau berilah kami sebnyk mana pun dugaan..kerana aku tau makna disebalik dugaan..lemah diri nie memikirkan diri yg kerdil di mata Allah...
bagaimana aku harus merasa bangga akan dunia yg sementara??
bagaimanakah bila semua hilang dan pergi meninggalkan diriku??
bagaimanakah bila saatnya waktu terhenti tanpa aku sedari??
masihkah ada jalan bagiku untuk kembali mengulang masa lalu???
dunia dipenuhi dengan hiasan dan segala yg ada akan kembali pada Allah....
Ya Allah kurniakan aku kekuatan sepanjang jalan...teguhkan keimanan dalam diriku supaya aku tidak tersalah simpang untuk menuju ke jalan yg Engkau redhai....






bila NiEy EjAzAtIeY menulis..inilah hasilnya...^_^